dissabte, 8 de juny del 2013

Currículum

Currículum


Dades personals:
Nom: Toni Perarnau Jiménez
Adreça: C/ Tagamanent nº 9, 3r. 1a.
Localitat: Aiguafreda (Vallès Or.) 08591
Telèfon: 938.442.300
Adreça electrònica: toniperji5@gmail.com
Data de naixement: 05/05/1993
DNI: 55882975-R     
  
Estudis:
·         He cursat primària a l’Escola Sta. Caterina al curs 2005-2006.
·         He cursat l’ESO a l’institut Maria Sastre al curs 2010-2011.
·         He cursat el batxillerat a l’institut Maria Sastre al curs 2013-2014.

Experiència laboral:
·         Repartidor de pizzes a Barcelona a la pizzeria “la Italiana”.
·         Model de perruqueria a la “Disco belle home”.

Competències personals:
·         Nivell bàsic d’Alemany.
·         Nivell advance d’anglès, cursat a Oxford.
·         Nivell C de català.
·         Nivell C de castellà.

Informàtica:
·         Curs d’ofimàtica a l’escola d’informàtica de Lleida.
·         Curs de Windows a l’escola d’informàtica de Lleida.


Hobbies:
·         Està en procés un curs de submarinisme a l’escola de submarinisme de l’Escala.
·         Està en procés un curs de fotografia subaquàtica a l’escola de submarinisme de l’Escala.
·         Trec a passejar gossos a fi d’augmentar els meus insignificants ingressos.



Carta de presentació
Família Font Picany
C/Riu Congost, 17 2n, Sera
08591, Aiguafreda ( Vallès Or.) 

Antoni Perarnau Jiménez
Pge. Tagamanent,9 , 3r, 1ª
Aiguafreda (Vallès Or.) 08591

Benvolguda família Font i Picany,
Els adjunto el meu currículum perquè considereu la idea de contractar-me per fer classes particulars a la seva filla.
Sóc un noi amb molta paciència i sé com tractar a nens de l’edat de la Maria.
Uns dels grans avantatges és que visc molt a prop de la seva residència, així que jo m’estalviaria de agafar busos o taxis i si algun altre dia em necessiteu per cuidar la vostra filla, doncs amb pocs minuts seria a casa seva.
En aquests moments estic estudiant per aprovar la Selectivitat, però no hi ha cap problema perquè m’ho puc compaginar.
Aprofito l’avinentesa per agrair-los que hagin dedicat temps a llegir-se el meu currículum.

Atentament,





Podeu posar-vos amb contacte amb el telèfon que us adjunto en el currículum. Gràcies. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada